Wednesday 20 June 2012

Early in the morning...

Wow..  ni first time aku bgn pagi ever since aku stop kerja almost 2 bulan lepas... aku pn xtau mcm ne, tetibe terbangun pagi, but syukur sebab aku bangun.. haha for a lazy boy like me, jam 7 pagi tu really early to off the bad.. so i just catch up my ipod and listening to the radio.. "Listening to the radio" wow!! tu lagi satu pekara yang aku jarang buat.. xpernah2 aku turn on the radio in the morning.. ni semua pengaruh member la, kononnye "JOHARA  PAGI ERA" tu best.. last2 xabis pun dengar...and finally, aku on blog and start blogging.. and hasil dia ialah apa yang korang baca la ni.."tu pn kalo ada org lain baca beside aku.." haha....

Owh, btw, today 1 Sya'ban.. korang tau x.. haha.. nasib aku guna calendar islam dalam phone aku.. so xde la blurr dlm Islamic month.. well aku xde mention about mandi kan.. yup!! aku lom mandi lagi.. b4 aku start blogging td aku igat nak mandi, then tetiba dtg bau yang xmenyenangkan hidung dan akal fikiranku.. bau busuk.. *tp bukan bau aku.. aku lg wangi even xmandi* mcm bau muntah or najis kucing, something like that ...... nak cari bau tu tp mcm menyakitkan mental lak nk kene bau sana bau sini.. haha so, baik aku blogging je.. 

*today post dalam bm mix bi.. tp pasar la words dia..  thanks yoo.

No comments:

Post a Comment