Thursday 21 June 2012

What a day.. Evening to summary..

Bangun pagi tapi xde activity.. pagi2 dah menghadap computer, then tido after that menghadap computer again.. lucky sempat mandi pagi.. haha.. Woow!! baru aku realize betapa boringnye jadual hidup aku.. "come on.. u have to change it, no one will except u..  enough being lazy.. life should be wonderful, enjoy, great, happening.. come on.. come on.. join the community..  " haha.. ber-monolog dalaman.. (*monolong dalaman* menurut member aku, meaning dia mcm meroyan or berkata2 seorang diri.. it can be encourage, luahan perasaan, or bubbling jew)  well easy to say and easy to encourage, but nak buat sampai berjaya tu kene ada willing yang sanagt hebat baru la boleh berjaya.. especially for a lazy guy like me.. 

Mata kiri aku merah la, baru perasan time going to the toilet td.. no wonder la pedih je dari td, tough mata penat cus bangun pagi... hehehehe... hurm, aku tengok blog blogger2 yang dah lama berkecimpung dlm dunia blog ni, best je.. *tengok je, xbaca pun.. hehe... diorg nye layout nice, memang cantik.. ada mcm2 gadget kat tepi.. more photos, story, follower, memang best la.. aku nk buat mcm diorg xreti.. lom blaja lg.. ni pun baru hari ke 1 aku start blogging.. btw aku rasa xsampai 24 hours lg aku start blogging.. haaa...

Aku nak upload pic, tp xde pic yg sesuai la.. nk upload pic ape ehk?? hurm... (ko mane ade latest pic.. cus kau asik tido je, xjoin community.. xcampur masyarakat.. so go outside and snape more pic... go go..)

No comments:

Post a Comment